بررسی راه های همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری در جلسه ای مشترک راه های همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

بررسی راه های همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگاران سیروس رضایی 17 دی ماه در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است که در حوزه های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اشتغال در استان فعالیت می کند.

وی کار جهادی را شالوده جهاد دانشگاهی دانست و مطرح نمود: جهاد دانشگاهی با روحیه جهادی و با عزم پایدار با تمام توان علمی و اجرایی در تلاش است گام های موثری در راستای توسعه استان و نیز رفع مسائل بردارد که این امر نیازمند حمایت مسئولان استانی است.

در ادامه علی شهریارپور حمایت و کمک به جهاد دانشگاهی را ضروری مطرح نمود و اضافه کرد: ما معتقد بر این هستیم که کمک و حمایت از جهاد دانشگاهی ضروری است و با این حمایت بخشی از وظیفه خود در قبال کار ارزشمندی که توسط جهاد دانشگاهی انجام می شود را جبران می کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: جهاد دانشگاهی هم جهاد است هم دانشگاه و در این نهاد کارهای علمی، پژوهشی و اثر گذار توسعه ای استان با رویکرد جهادی پیش می رود، رویکردی که موجب بالا رفتن کیفیت و سرعت عمل کار خواهد شد.

شهریار پور ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی را اولویت سازمان برنامه ریزی استان مطرح نمود و اضافه کرد: قطعا از برنامه های سازمان همکاری با نهاد علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی است تا بتوانیم از ظرفیت های این نهاد انقلابی در رفع مسائل و نیز رونق استان بیشترین استفاده را ببریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این دیدار را شروع همکاری های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با جهاد دانشگاهی مطرح نمود و گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آمادگی خود را در راستای همکاری و حمایت از جهاد دانشگاهی اعلام می دارد و قطعا تداوم جلسات و نشست های تخصصی کارشناسان با برنامه ریزی و ارائه راهکارها می تواند در توسعه استان اثر گذار باشد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18832

به "بررسی راه های همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی راه های همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید