باشگاه بودجه بدهد حمله می کنیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران مجید جلالی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش در برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار پیرامون این دیدار گفت: ما هر بار که در برابر سپاهان بازی داریم باید روی این تیم حساب کنیم به ویژه اگر سپاهان قلعه نویی باشد چراکه قلعه نویی می داند چه باید بکند و همیشه تیم های خوبی داشته است.

باشگاه بودجه بدهد حمله می کنیم

وی درباره وضعیت تیم سپاهان و نیز اضافه کرد: به نظرم سپاهان سال جاری می تواند مشکلات سال های گذشته را جبران کند و آینده روشنی در انتظار آن است.

سرمربی پیکان همچنین درباره شرایط پیام نیازمند اعلام کرد: به نظر من پیام نیازمند شرایط بسیار خوبی دارد و در آینده ای نزدیک از بهترین گلرهای ایران خواهد گردید؛ ما فکر نمی کردیم پیام نیازمند از پیکان جدا گردد اما این اتفاق افتاد و ما نیز به این تصمیم احترام می گذاریم.

وی درباره نحوه بازی پیکان و اعتقاد هواداران سپاهان به وقت کشی توسط بازیکنان این تیم اضافه کرد: به هر حال عده ای جان من در چه ماه چرا دفاعی و بسته بازی می نماید؛ هر تیمی نسبت به بضاعت خود بازی می نماید و ما نیز از این قاعده مستثنا نیستیم اما با این حال قصد دارم در انتها فصل با باشگاه درباره بالا بردن بودجه گفت وگو کنم تا ما نیز بتوانیم با قدرت هجومی تر بازی کنیم.

جلالی از جو سنگین استادیوم گفت و اضافه کرد: از بازیکنانم تشکر می کنم که با جان و دل در این جو سنگین بازی کردند؛ همچنین از میزبانی باشگاه سپاهان و نیز هواداران اصفهان که چنین بازی خوبی را رقم زدند ممنونم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: mehrnews.com
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 285

به "باشگاه بودجه بدهد حمله می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه بودجه بدهد حمله می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید