انگیزه لعیا زنگنه از بازی در یک سریال کمدی

به گزارش بلاگ پو، بازیگران سریال کامیون از اشتیاق بیشتر برای فیلمبرداری می گویند و کارگردان ایل دا با رعایت همه اصول بهداشتی و ایمنی پیشت دوربین ایستاده تا آنتن خالی نماند.

انگیزه لعیا زنگنه از بازی در یک سریال کمدی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، لعیا زنگنه بازیگر سریال تلویزیونی کامیون اعتقاد دارد که از هیچ تلاش و تلاشی دریغ ندارند، چون تلویزیون متعلق به مردم است. سعی داریم کار طنز و با نمکی را مردم در عید نوروز ببینند؛ مردم در شرایطی اند که ترجیح می دهند در فضای باز نباشند، اما ما داریم کار می کنیم تا اوقات خوشی را برای مردم ایران در قاب تلویزیون فراهم کنیم. تلویزیون برای مردم است. شرایط ما هم شرایط خوبی است و واقعاً باید از تلاشگران تدارکات و تولید تشکر کرد که همه نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت می کنند. از صمیم قلب می گویم ما تمام کار هایی که در توان یک انسان را انجام می دهیم بقیه را به خدا می سپاریم. تنها انگیزه مان این است که یک مقداری هم شده، حال مردم را خوب کنیم و به این واسطه حال خودمان هم خوب شود.

در سریال دیگری که این روز ها علاوه بر بارندگی فراوان در مناطق لرستان به فیلمبرداری خودش ادامه داده و در شرایط شیوع کرونا هم اعتقاد به متوقف کردن نداشته اند، سریال ایل دا است. راما قویدل کارگردان سریال به ادامه تصویربرداری این سریال در خرم آباد همزمان با شیوع ویروس کرونا اشاره دارد که نتوانسته هیچ گونه خللی در کار ما وارد کند و کماکان مشغول ضبط کار ها با رعایت اصول بهداشتی ایم. ما اینجا در شهر زیبای خرم آباد تصویربرداری می کنیم و کارمان تا انتها سال ادامه دارد. همه شرایط و مراقبت های بهداشتی برقرار است و هیچ گونه مسئله ای هم نداریم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21008

به "انگیزه لعیا زنگنه از بازی در یک سریال کمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه لعیا زنگنه از بازی در یک سریال کمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید