امیر حاتمی: وزارت دفاع مسئولیت پیش برندگی در کشور دارد، با اراده خود راهبرد و استراتژی تعیین می کنیم

به گزارش بلاگ پو، امیر سرتیپ حاتمی با بیان پیشرفت ها و دستاورد های ارزشمند صنعت دفاعی شرح داد: امروز وزارت دفاع مسئولیت پیش برندگی در کشور دارد و از سرریز دانش خود به سازمان ها و صنایع، شرکت های دانش بنیان و خصوصی کمک میکند.

امیر حاتمی: وزارت دفاع مسئولیت پیش برندگی در کشور دارد، با اراده خود راهبرد و استراتژی تعیین می کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، همزمان با هفته پژوهش و نوآوری دفاعی گردهمایی روسای آزمایشگاه های تحقیقاتی همکار وزارت دفاع در اکتساب فناوری رو به آینده با حضور وزیر دفاع و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار گشت.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم ضمن بازدید از نمایشگاه دستاورد های پژوهشی موسسه تحقیقات و نوآوری دفاعی با حضور در جمع نخبگان و دانشمندان صنعت دفاعی گفت: به لحاظ ژئوپولتیکی وجغرافیایی در موقعیت و منطقه ای از جهان هستیم که قدرت لازمه بقای ما در این منطقه است.

وی با بیان اینکه عظمت، عزت و استقلال یک ملت در گرو داشتن قدرت است اضافه نمود: نیمی از جمعیت ایران در جنگ جهانی اول با وجود اعلام بی طرفی ایران از بین رفتند و این بیانگر اهمیت قدرت در معادلات منطقه ای و جهان است و نشان می دهد نظام های استکباری به عهد خود وفادار نبوده و ما مجبور به افزایش قدرت خود در تمامی حوزه ها به ویژه دفاعی هستیم.

وزیر دفاع در همین زمینه ادامه داد: تجهیزات و تسلیحات دفاعی علت آسیب و شکست ایران در زمان دو جنگ جهانی و همچنین جنگ چالدران نبود؛ ایران به دلیل عدم رشد علم و فناوری توان دفاع از حریم خود را نداشت و در جهانیی که زور و قدرت حاکم است دچار غافلگیری علمی شد.

وزیر دفاع با بیان اینکه تحریم های دفاعی باعث تغییر نگاه وارداتی جمهوری اسلامی در حوزه نظامی و شکوفایی در این عرصه شد اضافه نمود: با الگو های جدید علم و فناوری در حوزه دفاعی آسیب ها را شناسایی و امروز به نقطه ی ای رسیدیم که نه تنها غافلگیر نمیشویم بلکه دشمن را در مرحله تصمیم گیری دچار غافلگیری کرده و با اراده خود تعیین راهبرد و استراتژی میکنیم.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان پیشرفت ها و دستاورد های ارزشمند صنعت دفاعی شرح داد: امروز وزارت دفاع مسئولیت پیش برندگی در کشور دارد و از سرریز دانش خود به سازمان ها و صنایع، شرکت های دانش بنیان و خصوصی کمک میکند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17811

به "امیر حاتمی: وزارت دفاع مسئولیت پیش برندگی در کشور دارد، با اراده خود راهبرد و استراتژی تعیین می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر حاتمی: وزارت دفاع مسئولیت پیش برندگی در کشور دارد، با اراده خود راهبرد و استراتژی تعیین می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید