اعتراض رسول صدرعاملی: جای محمد رسول اف در زندان نیست

به گزارش بلاگ پو، آی سینما: به دنبال انتشار خبر صدور حکم زندان برای محمد رسول اف از سوی دادگاه انقلاب، جشنواره کن در بیانیه ای به این اتفاق اعتراض کرد. همچنین رسول صدرعاملی کارگردان باسابقه هم با انتشار توییتی گفت جای این کارگردان در زندان نیست.

اعتراض رسول صدرعاملی: جای محمد رسول اف در زندان نیست

صدرعاملی در صفحه توییتر خود نوشت: جای محمد در زندان نیست. او بیانیه نویس نیست، محمد فیلمساز است، یک فیلمساز صادق و با شرف که از نقاط کور و مبهم معضلات اجتماعی می گوید و بزرگنمایی می نماید چون وظیفه سینما همین است. می توانید فیلمهایش را دوست نداشته باشید ولی زندان نه.

او در انتهای توییت خود نام ابراهیم حاتمی کیا و مجید مجیدی را هشتگ کرد و بعد درباره دلیل این کار شرح داد: امیدوارم بی تفاوت نباشند و پیگیر باشند. او همچنین از کانون کارگردانان خانه سینما خواست به صدور حکم زندان برای رسول اف واکنش نشان دهد.

هفته گذشته بعضی رسانه ها گزارش دادند محمد رسول اف کارگردان فیلم لرد توسط دادگاه انقلاب تهران به یک سال حبس تعزیری و 2 سال ممنوعیت خروج از کشور و محرومیت از عضویت در احزاب، گروه ها و دسته جات سیاسی و اجتماعی محکوم شد. لرد در بخش نوعی نگاه جشنواره کن 2017 جایزه بهترین فیلم را برد.

9410

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: آی سینما
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9437

به "اعتراض رسول صدرعاملی: جای محمد رسول اف در زندان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض رسول صدرعاملی: جای محمد رسول اف در زندان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید