اسپانیا از سفر به ایران و دیدار با تیم ملی فوتبال 5 نفره منصرف شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، اسپانیا که جزو کشورهای برتر در رنکینگ جهانی فوتبال پنج نفره است متقاضی سفر به ایران و برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی کشورمان بود. مسئولان تصمیم گیرنده برای تیم ملی فوتبال پنج نفره اسپانیا همچنین خواستار این بودند که در یک مقطع زمانی هم میزبان تیم ایران در کشورشان باشند.

اسپانیا از سفر به ایران و دیدار با تیم ملی فوتبال 5 نفره منصرف شد

بر همین اساس کادر فنی تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران که اردوهای آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی پارالمپیک توکیو را آغاز کرده است، برگزاری اردوی مشترک با اسپانیا همراه با دیدارهای تدارکاتی را در قالب یکی از اردوهای موردنظر در برنامه قرار داد. این برنامه که برای مردادماه پیش بینی شده بود به اسپانیایی ها نیز اعلام شد اما آنها در پاسخ سفر خود به ایران را منتفی شده اعلام کردند.

تیم ملی فوتبال پنج نفره اسپانیا برای حضور در جام ملت های اروپا در ایتالیا آماده می شود که حُکم انتخابی پارالمپیک توکیو را هم دارد. ظاهراً نزدیک بودن این رقابت ها به زمان پیشنهادی ایران برای برگزاری اردوی مشترک و دیدارهای تدارکاتی، دلیل بازگشت اسپانیایی ها از برنامه ای شده که پیشنهاد آن را خود مطرح کرده بودند.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات فوتبال پنج نفره جام ملت های آسیا 5 تا 15 مهرماه به میزبانی تایلند برگزار می شود. ایران برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو باید یکی از دو تیم برتر این رقابت ها شود.

تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران در پارالمپیک ریو به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. این تیم در پارالمپیک لندن ششم شده بود.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9305

به "اسپانیا از سفر به ایران و دیدار با تیم ملی فوتبال 5 نفره منصرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانیا از سفر به ایران و دیدار با تیم ملی فوتبال 5 نفره منصرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید