استقبال 2 وزیر آلمانی از طرح اروپایی مکرون

به گزارش بلاگ پو، تهران - خبرنگاران - وزیران دادگستری و دارایی آلمان امروز(سه شنبه) ضمن استقبال از امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه برای ارائه طرح رنسانس اروپایی، تاکید کردند که اروپا نیازمند اتحاد و قوی تر شدن است.

استقبال 2 وزیر آلمانی از طرح اروپایی مکرون

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کاترینا بارلی وزیر دادگستری آلمان در صفحه توییتر خود نوشت: مکرون گرامی از این طرح شما متشکرم! ما اروپایی ها باید با هم متحد شویم و با یکدیگر اروپا را قوی تر سازیم.

این وزیر سوسیال دمکرات دولت آلمان از نامزدهای ارشد این حزب در انتخابات ماه می مجلس اروپا است.

اولاف شولتس وزیر دارایی آلمان نیز از دیدگاه مکرون برای اروپا استقبال کرد و گفت آلمان برای اصلاحات در اروپا در کنار فرانسه خواهد ایستاد.

وی در بیانیه ای اظهار داشت: امانوئل مکرون علامتی قاطع برای همبستگی در اروپا ارسال نموده و به گمان من او درست می گوید: خوشبینی بجای تردید باید معین کننده نحوه عمل ما باشد.

شولتس اضافه کرد: مهم است که ما نیرومند باشیم تا در دنیا به کنار زده نشویم. ما برای اصلاحات با هدف تقویت اروپا و ایجاد ثبات در یورو در کنار فرانسه خواهیم بود.

امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه با انتشار یادداشتی در روزنامه های 28 کشور عضو اتحادیه اروپا خواهان رنسانسی اروپایی شد و از جزییات طرح خود برای اصلاحات در اروپا رونمایی کرد.

مکرون در این یادداشت انتخابات مجلس اروپا 26 ماه می آینده (پنجم خرداد) را معین کننده خواند و همزمان هشدار داد که اروپا در خطر است.

اظهارات وی در حالیست که او کوشش می نماید اصلاحاتی بنیادین در اتحادیه اروپا اعمال کند.

یادداشت وی با تنش های فزاینده در غرب همزمان شده است.

از یک سو، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با شعار آمریکا اول موجب ناخرسندی متحدان قدیمی واشنگتن شده و از سوی دیگر، انگلیس در حال خروج از اتحادیه اروپا است.

مکرون پیشنهاد داده که آژانسی اروپایی برای دفاع از دموکراسی ها شکل گیرد تا مانع از عوام فریبی و دستکاری در انتخابات گردد.

او همچنین پیشنهاد داد که یاری اقتصادی قدرت های خارجی به احزاب سیاسی اروپایی ممنوع گردد.

رئیس جمهوری فرانسه بر اصلاح ساختار منطقه شنگن و ایجاد پلیس مرزی مشترک و اداره پناهجویان در اروپا تاکید نموده است.

اروپام ** 1078 ** 1071

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5117

به "استقبال 2 وزیر آلمانی از طرح اروپایی مکرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال 2 وزیر آلمانی از طرح اروپایی مکرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید