اثرگذاری گسترده اینستاگرام در حوزه تبلیغات

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران؛ نتایج یک نظرسنجی از فعالان حوزه بازار حاکی از میزان اثرگذاری گسترده اینستاگرام در زمینه تبلیغات تجاری است.

اثرگذاری گسترده اینستاگرام در حوزه تبلیغات

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسپا؛ نتایج نظرسنجی و مصاحبه از 162 فعال در حوزه بازار از کشورهای ایالات متحده امریکا، انگلستان، استرالیا، کانادا، ایرلند، آلمان و فرانسه نشان می دهد، اینستاگرام موثرترین رسانه اجتماعی در حوزه تبلیغات و بازاریابی است.

پست های اینستاگرامی، استوری های اینستاگرام، ویدئوهای منتشر شده در یوتیوب و ویدئوهای منتشر شده در اینستاگرام در رتبه های اول تا چهارم هستند.

علی رغم اینکه بیشترین کاربران رسانه های اجتماعی در فیسبوک هستند، اما طبق این نظرسنجی، پست های فیسبوک تاثیرگذاری متوسطی در حوزه تبلیغات و بازاریابی دارند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14409

به "اثرگذاری گسترده اینستاگرام در حوزه تبلیغات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثرگذاری گسترده اینستاگرام در حوزه تبلیغات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید