ابراز نگرانی شهردار جیرفت از کمبود مواد ضدعفونی کننده

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/کرمان شهردار جیرفت از کمبود مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی معابرعمومی و سطح شهر ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی شهردار جیرفت از کمبود مواد ضدعفونی کننده

نعمت الله حسین زاده در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام آمادگی شهرداری جیرفت برای رفع دغدغه های شهروندان در امر پیشگیری از کرونا ویروس گفت: با همکاری مرکز بهداشت هشدارهای بهداشتی را در قالب اقدامات فرهنگی تبلیغاتی در دستور کار قرار داده ایم.

وی همچنین از پاکسازی و گندزدایی معابر عمومی و جویهای سطح شهر جیرفت خبر داد و افزود: اگر چه دسترسی به مواد ضدعفونی کننده سخت شده است و حتی دستگاهای متولی امر بهداشت در تهیه ماسک دچار مشکل هستند، اما شهرداری جیرفت با بکارگیری نیروهای خود نسبت به ضدعفونی معابر عمومی اقدام کرده است و در ادامه ضدعفونی اتوبوس ها، ایستگاه های توقف تاکسی ها و ساختمان شهرداری را انجام خواهیم داد.

حسین زاده از ساماندهی شرایط بازار تره بار واقع در بلوار هلیل و پاکسازی آن خبر داد و اظهار کرد: با همکاری دامپزشکی و با دستور دادستانی نسبت به جمع آوری مرکز خرید و فروش و ذبح طیور در مجاورت بازارچه تره بار وارد عمل خواهیم شد.

شهردار جیرفت گفت: اگر چه به دفعات نسبت به رفع سد معبر محل مورد اشاره اقدام شده است اما افرادی مشغول خرید و فروش طیور هستند که شرایط خاصی دارند اما بهداشت عمومی در اولویت است.

وی از نظارت 24 ساعته بر میدان دام این شهر نیز خبر داد و گفت: بر میدان دام نظارت کامل داریم و تنها مشکل ما کمبود مواد ضدعفونی کننده و ماسک است و می طلبد در این خصوص ضمن جلوگیری از هر گونه سواستفاده که دیده می شود یک نوع ماسک به قیمت 3 تا 25هزارتومان خرید و فروش می شود، با تدبیر بیشتر نسبت به دسترسی راحت عموم شهروندان نسبت به اقلام بهداشتی چاره اندیشی شود.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20911

به "ابراز نگرانی شهردار جیرفت از کمبود مواد ضدعفونی کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نگرانی شهردار جیرفت از کمبود مواد ضدعفونی کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید